مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:502020-12-28ورزشي

مکتب سلیمانی| از ساخت سرپناه تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد


در آغازین روزهای فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های متعددی با محوریت سردار دل ها، جهت اجرا در شهرستان لامرد برنامه ریزی شده است که از اول هفته جاری در حال اجرا هست.

-  دبیر ستاد مردمی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد در خصوص مهم ترین برنامه های این ستاد، اظهار داشت: بیش از 40 ویژه برنامه از 9 دی ماه تا پایان ایام فاطمیه در سطح شهرستان لامرد توسط ستاد مردمی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

احمدمیرحسینی افزود: در دهم دی ماه نیز سردار نوعی اقدم از هم رزمان سپهبد شهید سلیمانی در شهرستان لامرد و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، ساعت 20 در مصلی الغدیر شهر لامرد سخنرانی خواهد نمود.

وی با بیان اینکه در دهه بصیرت رزمایش و پویشش بزرگ با عنوان عصر سلیمانی ها در سطح فضای مجازی برگزار می شود گفت: 18 واحد مسکونی خانواده های نیازمند نیز در سطح شهرستان لامرد توسط گروه های جهادی ترمیم و بازسازی می شود و یک واحد مسکونی 120 متری که توسط گروه های جهادی احداث شده است به خانواده نیازمند علا مرودشتی اهدا می شود.

برگزاری شب شعر ولایت، توزیع بسته های معیشتی، نذر خون، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های مهم ستاد مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی| از ساخت سرپناه تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد

مکتب سلیمانی| از ساخت سرپناه تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد